Onderwijsprijs

21 november 2018

Onze school heeft de provinciale Onderwijsprijs gewonnen!
Gisteren, dinsdag 20 november, ontvingen wij van Gedeputeerde Eelco Eikenaar in het Provinciehuis Groningen de Onderwijsprijs.

Onze school won de prijs met het project ‘100 Jaar Onderwijs’; met o.a. de reünie, de expositie ‘100 Jaar Onderwijs’ en de zelf geschreven musical 'muizen op school'. De jury is enthousiast: "Als geen ander laat De Wegwijzer zien wat het belang is van een ‘levende school’ voor een dorpsgemeenschap. De hele school heeft samengewerkt om er een mooi festijn van te maken met een grote inbreng van de kinderen zelf."

Onze school won ook de publieksprijs voor de presentatie op 20 november. Als winnaar zijn wij automatisch genomineerd voor de landelijke finale in maart in de categorie basisonderwijs .
Media
  • foto onderwijsprijs